torstai 26. toukokuuta 2016

Old times

En oo koskaan ollut mikään videoiden tekijä, vaan lähinnä ladannut YouTubeen blogiin tulevia koostevideoita. Muutaman videon oon ihan kunnollakin muokannut, mutta editointiohjelman huonon toiminnan vuoksi kunnolliset videot on jäänyt aika vähälle vaikka joskus intoa tehdä videoita oli enemmänkin. En tiedä onko mun kanava teille miten tuttu, mutta ajattelin nostaa tähän esille joitakin vanhoja videoita kun olen viime aikoina tykännyt näitä itse katsella.

Tästä kaikki alkoi. Ensimmäinen muokkaamani video ja jälki on juuri sen näköistä. Kuvien ja videoiden laatukaan ei päätä huimaa, sillä lähes kaikki materiaali on taidettu kuvata mun vanhalla pokkarikameralla.


Aino ei selvästi osannut arvostaa kaverin takkia..


Ricon muistovideo.


Tykkään tän videon tunnelmasta tosi paljon, mutta loppua kohti vähän lässähtää.


Latasin Vegasin kokeiluversion ensimmäistä kertaa ja tässä tulos.


Tää taisi olla ensimmäinen kerta kun näin Ainon irtohyppäävän. Olin sanonut Tanjalle montaa kertaa että ilmottaa niin voin tulla kuvaamaan, vaan tälläkin kertaa satuin sopivasti samaan aikaan tallille :D


Late oppi vanhoilla päivillään avaamaan vetosolmun, mutta ei ikinä kyllä lähtenyt mihinkään. Aino yritti välillä olla kovasti avuksi jos se sattui olemaan samaan aikaan karsinassa.


Ei mulla muuta, mutta toi musiikki :D



Mmitä, nyt vasta huomasin että alussa on sama videonpätkä kahteen kertaan. Tähän liittyi myös kiinalainen puoliverinen.


Poni, joka pelkäsi vettä.



Näihin kahteen täytyy lopettaa.


2 kommenttia:

  1. On muuten tosi hyviä videoita varsinkin loppua kohden :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Vaikka itse aina kaikkia virheitä huomaakin niin kyllä kehityksenkin näkee :D

      Poista