torstai 25. joulukuuta 2014

Sytytin sinulle kynttilän

Herätys soi eilen vaille viisi, mutta nousin vasta vähän viiden jälkeen. Työt kutsuivat. Kauppa sulkeuitui kahdeltatoista, joten päivä päättyi nopeasti. Hassua päästä niin aikaisin, päivä vasta aluillaan ja ulkona valoisaa. Äiti tuli hakemaan mua ja käytiin mummolla kääntymässä. Sen jälkeen mentiin käymään papan haudalla ja siitä kotiin.

Telkkaria mä taisin katsoa, Suden arvoitusta. Syötiin, mä en tietenkään laatikoita tai kinkkua. Herneet on se ihan paras juttu. Myöhemmin jälkiruuaksi oli kahta hyydykekakkua ja pipareita. Olin yhä niin täynnä, että otin vain palasen päärynän makuista kakkua, se luumu ei ihan ollut mun juttu.

Ennen jälkiruokaa avattiin lahjat ja mä en oikeastaan pidä siitä niin paljon. Mullehan ne melkein kaikki lahjat tulee. Onneksi tänä vuonna lahjat olivat tarpeellisia ja turhaa kamaa ei oikeastaan tullut. Yksi juttu mua kuitenkin huolettaa. Tuntuu että kaikki kaverit sai astioita, oisko munki pitänyt saada? Paketeista löytyi siis karkkia, yllätys, mutta joulun paras herkku oli varmaan Rainbown juuston makuiset Tex mex tortilla chipsit, ihan mahtavia. Muutama lahjakortti, vähän vaatetusta, pari Oriflamen tuotetta sekä Aku Ankan tilaus.


Toi käsirasva tuoksuu niin hyvälle!


Latelle

2 kommenttia: