sunnuntai 30. marraskuuta 2014

Uus puhlu

Oi jestas mikä sana! Ihan kauhea, mutta se alkoi kuulostaa otsikossa niin hyvältä. Jokatapauksessa mulle tuli yhdessä vaiheessa kauhea halu saada uusi puhelin, iPhone. Se sitten vähän jäi ja Trend plus palveli mua kunniallisesti tippumisista ja kastumisista huolimatta, joskin vähän lagisesti. Näin joulun alla ajatus tuli uudestaan ja taskusta löytyy nyt iPhone 5c.

Värivaihtoehtoina oli punainen ja valkoinen ja tuohon ensimmäiseen päädyin. Puhelin tuli aika nopeasti, mutta mulla oli vääränlainen sim-kortti, joten se piti hankkia vielä ennen puhelimen käyttöönottoa. Nyt olen tätä puhelinta pari päivää käyttänyt ja tykkään niin paljon. Puhelin on juuri hyvän kokoinen, kamera on aika mahti verrattuna edelliseen kännykkään ja väri on kiva. Täytyy kyllä myöntää, että aluksi luulin kyseisen kännykän olevan joku kevyt muovilelu, mutta ei ollenkaan. Painoa löytyy ihan tarpeeksi ja pohjakulmien pyöreys ei ollutkaan niin huono juttu kuin ajattelin.



Käyttöjärjestelmä on tietysti vähän erilainen kuin Samsungissa, johon olen tottunut, mutta olen käyttänyt kaverin iPhonea sen verran että perusjutut olivat ihan hyvin hallussa. Toki asetuksien muuttaminen oli vähän vaikeaa ja ongelmana oli laittaa sovellukset hyvään järjestykseen, mutta kyllä ne nyt on jo asettuneet. Vielä kun hommaisi läppäkuoret, joita rämpätä, niin hyvin menisi.

Mukana tuli tietty laturi ja tosi oudot, mutta hyvät kuulokkeet

2 kommenttia: