tiistai 16. kesäkuuta 2015

Mun piti alottaa lukeminen, MRA 14.6

Olin suunnitellut että aloitan lukemisen YO-kokeisiin eilen, sillä nyt on jo kolmas kesälomaviikko pyörähtänyt käyntiin. Mutta enhän mä mitään lukemista ehtinyt aloittaa, sillä muokkasin koko päivän sunnuntain kisakuvia MRA:n Facebook sivuille sekä kisaajille. En kyllä yhtään tiedä miten mä ton lukemisen aloitan, joten tuskin olisin lukenut ilman noita kuviakaan.

Kisa-aamu valkeni sateisena, mutta onneksi ei koko päivää satanut eikä sade ollut missään vaiheessa mitenkään kovaa. Yksin ei tarvinnut kuvata, sillä Essi oli kuvaamassa kun kanssa koko päivän. Sateen hellitettyä aurinko ei juurikaan paistanut, joten kuvia pystyi ottamaan jokaiselta kentän laidalta ja vaihdettiinkin kuvauspaikkaa aina esteiden hyppysuunnan mukaan. Mulla oli taas kauhea tarkennusongelma, mutta onneksi kuvat näyttivät koneella paljon paremmilta kuin kamerassa.

Tää on niin ihana :D
1.

2.

3.

Ensimmäisen esteen jälkeen taidokkaasti ilman toista jalustinta loppurata puhtaasti maaliin!
4.

5.

6.

7.

8.

9.

Hyvin sujuu ilman ohjiakin :D
10.

11.

12.

13.

14.

15.

16.

17.

18.

Ehkä paras voittorata ikinä! Ratsastaja tippui perusvaiheen jälkeen, nousi takaisin selkään ja ratsasti uusinnan puhtaasti. Tippuminen tapahtui siis sallitulla alueella.
19.

Löytyikö suosikkikuvaa?

4 kommenttia:

  1. Hienoja kyllä kaikki, mutta etenkin noi pystykuvat oli jotenkin siistejä! :) 16 on ihan huippu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Oon kyllä nyt ite tykästyny pystykuvii vaikka ennen niitä välttelinkin :D

      Poista